Vásárlási feltételek
Általános szerződési feltételek / vásárlási feltételek
A Plan Green Zrt. (a továbbiakban: "Eladó") és a vevő közötti üzleti tranzakciók szabályozására az alábbi Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: "ÁSZF") az irányadók, amennyiben más írásbeli megállapodás nem születik a vevő és az eladó között. A szerződést a Plan Green Zrt külön nem iktatja, ezért utólag nem hozzáférhető. A szerződés létrejöttének feltétele a sikeres regisztráció és az Általános Szerződési Feltételek elfogadása, melynek rendelkezéseit a Felhasználó magára nézve kötelezőnek fogadja el.
Webshop üzemeltető és eladó:
Név: Plan Green Zrt.
Székhely: 4700 Mátészalka, Erkel Ferenc utca 78/A
Cégjegyzékszám: 01-09-330542
Adószám: 32193859-2-15
Közösségi adószám: HU32193859
Bank neve: MBH Bank Nyrt.
Bankszámlaszám: 50435500-10015555
IBAN szám: HU63 5043 5500 1001 5555 0000 0000
A Plan Green Zrt, mint a plangreen.hu online felület üzemeltetője, fenntartja magának a jogot a jelen ÁSZF egyoldalú módosítására. Amennyiben az ÁSZF módosításra kerül, úgy erről a tényről honlapunkon tájékoztatás kerül elhelyezésre és mindig a hatályban lévő érvényes ÁFSZ található honlapunk e célra szolgáló felületén.
A regisztráció során tett kifejezett nyilatkozattal továbbá a Szolgáltatás használatával a Felhasználó és a Plan Green Zrt között, távollévők közötti online szerződés jön létre.
Ezen jogviszonyban a Plan Green Zrt. az Üzemeltető, míg a Szolgáltatás igénybe vevője a Felhasználó. A felek között a szerződés ráutaló magatartással jön létre, amely szerződés nyelve magyar.
Az Üzemeltető által működtetett honlap szolgáltatásai elérhetőek mindazok számára, akik sikeresen regisztráltak, természetes személyek vagy gazdálkodó szervezetek, akiknek jogképességük és cselekvő képességük korlátozva nincs. A regisztrációval a Felhasználó elismeri, hogy:
18. életévét betöltötte és cselekvőképes személy, vagy gazdálkodó szervezet képviselője, vagy 14. életévét betöltött kiskorú személy, akinek regisztrációjához nagykorú törvényes képviselője hozzájárulását adta, illetve saját keresetével önállóan rendelkezik és minden esetben saját maga vagy az általa képviselt gazdálkodó szervezet nevében valós felhasználói adatait, illetve elérhetőségei megadásával regisztrál.
Nagykereskedelem vevőkörének meghatározása: A Plan Green Zrt. nagykereskedelmi ügyfeleként azt tekinti, aki napelemes rendszerek kivitelezésével, szolgáltatásával és az ezekhez tartozó alkatrészek kereskedelmével foglalkozik gazdasági társaságként vagy egyéni vállalkozóként, és tevékenységi körében villanyszerelés, valamint egyéb villamos berendezések kereskedelme is szerepel. A Plan Green Zrt fenntartja a jogot, hogy ellenőrizze a tevékenységi kör meglétét. Amennyiben a vásárló nagykereskedelmi áron vásárol, akkor a Plan Green Zrt. nem tekinti fogyasztónak, így a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet, amely részletesen szabályozza a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződéseket, nem alkalmazható a tranzakcióra.
Adatvédelem
Plan Green Zrt tiszteletben tartja és biztonságosan őrzi a Felhasználó személyes adatait. A regisztráció során megadott adatokat bizalmasan kezeli, a mindenkor hatályos adatvédelemről szóló törvény rendelkezéseire figyelemmel és csak saját promóciós kampányainak keretében használja fel, harmadik személynek nem adja át.
Hatóságok részére csak a vonatkozó adatvédelmi rendelkezéseknek megfelelő keretek között teszi hozzáférhetővé. A magyar adatvédelmi rendelkezéseknek megfelelően az Üzemeltető esetenként köteles együttműködni a helyi, országos vagy nemzetközi hatóságokkal, amelyek megkeresésére az Üzemeltető köteles a szükséges és a Felhasználóról tárolt adatokat, információkat kiadni.
A vevő adatainak kezelése a Plan Green Zrt. adatvédelmi szabályzata szerint történik. A vevő az adatvédelmi szabályzatot a Plan Green Zrt. honlapján megtalálja.
A szerződés tárgya
A szerződés tárgya a Plan Green Zrt. által üzemeltetett online felület Felhasználó általi igénybevétele, amelyen a plangreen.hu weboldalt a magyarországi potenciális vásárlókat elérési szándékkal termékeket forgalmazó Plan Green Zrt (Forgalmazó/Eladó) termékeit tudja a Felhasználó megvásárolni.
A megrendelt termékekkel kapcsolatos garanciális kötelezettségeket az eladó teljesíti, amelynek igénybevételéhez és bonyolításához a Plan Green Zrt minden regisztrált Felhasználó részére segítséget nyújt. A Forgalmazó és a Felhasználó közötti szerződés akkor tekinthető megkötöttnek, ha a Felhasználó/Megrendelő által e-mail útján eljuttatott megrendelést az Üzemeltető visszaigazolta.
A termék ára
A weboldalon található termékek mellett feltüntetett ár, a termék ára, amely nem tartalmazza a szállítási költséget. Az eladási ár az adott pillanatban, illetve akciós termékek esetén, a weboldalon meghirdetett ideig érvényes és csak akkor válik véglegessé, ha azt az Üzemeltető a megrendelést követően visszaigazolja. A termék végleges ára az az ár, amely a megrendelés visszaigazolásában megadásra került. A Forgalmazó az árváltozás jogát a megrendelés visszaigazolásig fenntartja.
A vevő az ajánlatkérés során ajánlatot kérhet mennyiségi kedvezményre, amit a Plan Green Zrt. a megrendelés visszaigazolásáig elfogadhat vagy elutasíthat. Az elfogadott kedvezmények a weboldalon is közzétett aktuális kedvezmények.
A termék teljes vételára minden esetben az Plan Green Zrt-t illeti meg amely megfizetése ellenében arról az eladó számlát bocsájt ki.
Az értékesítés folyamata
A vevő terméket a weboldalon keresztül, elektronikus levélben (info@pgreen.hu), telefonon és személyesen is megrendelheti. A Plan Green Zrt. az webshop-os megrendelésre, vagy ajánlatkérésre válaszul 2 munkanapon belül elektronikus levélben ajánlatot küld a vevőnek.
Megrendelés visszaigazolása: A vevő által leadott rendelésre a Plan Green Zrt. 2 munkanapon belül írásos rendelés-visszaigazolást küld elektronikus levélben. A visszaigazolás tartalmazza a termék pontos megnevezését, darabszámát, árát euróban vagy forintban, a végösszeget euróban vagy forintban, a szállítási határidőt és a fizetés módját, illetve a várható szállítási költségeket. A Plan Green Zrt fenntartja, hogy a szállítás végleges költségét csak a megrendelés összekészítését követően, a szállítóval való egyeztetés után véglegesíti. A weboldalon feltüntetett szállítási határidő és költség csupán tájékoztató jellegű, amely az adott pillanatban rendelkezésre álló aktuális információk alapján kerül kiszámításra.
Fizetés: Fizetési módok:
Banki átutalás
A megrendelés ellenértékét banki átutalás útján is rendezheti. A rendelés leadását követő 2 munkanapon belül megkeressük, hogy a megrendelt termékek a megrendelt mennyiségben elérhetőek-e raktárról. Ezt követően a szállítási költséggel növelt megrendelés összegét előre kell átutalni a Plan Green Zrt részére.
Az átutaláshoz szükséges adatok:
Kedvezményezett bankja: MBH bank
Kedvezményezett neve: Plan Green Zrt
Bankszámlaszám :50435500-10015555
Közlemény: Rendelés azonosítója
Személyesen - Készpénzes fizetés
A megrendelt termékek értékét személyesen is kifizetheti az áru átvételekor, előre egyeztetett időpontban a telephelyünkön: 4700, Mátészalka, Jármi út.
Tárgy teljesítése: A termékek a vételár teljes kifizetése után kerülnek a vevő részére átadásra, személyes átvétel esetén. Kiszállítás esetén a termékek a szállítási határidőt követően kerülnek kiszállításra.
A vevőnek a számla végösszegét mindenféle levonás, beszámítás vagy ellenkövetelés nélkül köteles teljes mértékben kifizetni a Plan Green Zrt. részére. A vevőnek nincs joga visszatartani, beszámítani vagy késleltetni a Plan Green Zrt. által kibocsátott összeg fizetését.
Készlethiányos termék megrendelése:
Amennyiben a megrendelt termék nincs készleten az igényelt mennyiségben, felvesszünk Önnel a kapcsolatot a várható beérkezési idő, illetve helyettesítő termék egyeztetése végett. Amennyiben készlethiányos termék kerül megrendelésre, a termékár 50%-a foglalóként való megfizetését követően kerül a megrendelés teljesítésre.
Vevő köteles a megrendelt áru vételárát a megrendelés után 8 naptári napon belül kifizetni.
Szállítás:
Áru átvétele: A Plan Green Zrt. a készleten lévő megrendelt termékek összekészítését legkorábban a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül tudja vállalni, személyes átvétel esetén.
Átvétel helyszíne: személyes átvétel esetén egy előre egyeztetett időpontban a telephelyünkön: 4700, Mátészalka, Jármi út.
A megrendelés leadását követően, súly és dimenzió alapján számítunk egy várható szállítási költséget Önnek. Megkeressük, hogy milyen kiszállítási költség várható és egyeztetünk egy időpontot Önnel, amikorra a szállítást igényli. A végleges szállítási költség a megrendelés időpontjától függően is változhat. A megrendelést vagy kollegáink, vagy egy futárszolgálat fogja kiszállítani Önnek. A szállító a megadott mobiltelefonszámon jelzi az érkezését.
A készleten lévő termékek összekészítése és szállítása legkorábban a visszaigazolástól számított 8 munkanapon belül történik, kiszállítás esetén.
A kiszállítás költségeit a vevő viseli, kivéve, ha a Plan Green Zrt. más megállapodást köt a vevővel.
A szállítási határidők a Plan Green Zrt. és a vevő közötti megállapodások alapján kerülnek rögzítésre. A szállítási határidőt a vevő és a Plan Green Zrt. az ajánlat kérés során egyezteti.
A kiszállítás költsége a vevőt terheli, és az a vevő által megadott szállítási cím alapján kerül kiszámításra.
A termékek szállítása a Plan Green Zrt. megbízásából történik, és a szállító cég által rögzített határidők és feltételek szerint zajlik. A kiszállítás időpontjáról és részleteiről a Plan Green Zrt. és a vevő az ajánlatkérés során egyeztet.
A Plan Green Zrt. nem vállal felelősséget a szállítás során esetlegesen bekövetkező károkért vagy késedelmekért, ha azok a szállító cég vagy a vevő által okozottak.
Késedelmes szállítás esetén a vevő nem léphet fel kártérítési igénnyel.
Ha a Plan Green Zrt. a vállalt szállítási határidőtől 5 hétnél hosszabb ideig késik a teljesítéssel, akkor a vevőnek nincs kötelezettsége átvenni a megrendelt árut.
Kárveszély átszállása: A kárveszély az áru átvételekor száll át a szállítási címen; ha a szállítást a vevő vagy megbízottja végzi, akkor a kárveszély szállító telephelyén száll át.
Elállás
Áruvisszavétel: A vevőnek jogában áll a vásárlástól számított 3 napon belül sértetlenül, eredeti csomagolásban visszahozni a raktárkészleten található árut és teljes vételárat visszaigényelni. Ezen határidő lejárta után a Plan Green Zrt nem köteles az árut visszavenni.
Az egyedileg megrendelt árut csak abban az esetben mondhatja vissza a vevő, ha a Plan Green Zrt beszállítói partnerétől a megrendelés lemondását jogkövetkezmények nélkül elfogadja. Ha a beszállító a Plan Green Zrt.-vel szemben lemondási díjat számít fel, akkor ezt a Plan Green Zrt. jogosult áthárítani a vevőre. Abban az esetben, ha a beszállító továbbra sem fogadja el a Plan Green Zrt megrendelésének lemondását, a vevőnek kötelessége az árut átvenni és a vételárat kifizetni.
Tulajdonjog Fenntartása:
A leszállított termékek, ideértve a csomagolást is, a teljes kiegyenlítésig a Szállító tulajdonában maradnak. Ennek megfelelően az árut nem lehet biztosítékul vagy bármilyen más módon terhelni a teljes vételár rendezéséig. A Szállító jogosult megtiltani az áru továbbértékesítését a vételár teljes kiegyenlítése előtt, amit kifejezetten írásban kell nyilatkozni. Abban az esetben, ha a Vevő az árut a kifejezett tiltás ellenére értékesítette, az áru ellenértékét a Szállítónak kell átadnia azon értékig, amely még ki nem lett egyenlítve.
Az egyszer használatos csomagolás költségei az áru vételárában szerepelnek. Amennyiben többször használható csomagolást vagy konténert használnak a szállítás során, ezek a csomagolóanyagok és konténerek a Szállító tulajdonában maradnak. A Vevő köteles díjmentesen visszajuttatni őket a Szállítónak az átadás-átvételt követő 5 napon belül. Ha a Vevő nem teljesíti ezt a kötelezettségét, a Szállító választhatja, hogy kiszámlázza a csomagolóanyagok és konténerek ellenértékét, vagy bérleti díjat számít fel értük a Vevő felé.
Amennyiben a vételár vagy szállítási díj nem kerül kifizetésre, a Szállító jogosult az árut elszállítani anélkül, hogy az állapotát sérelem érné. Ha a Vevő továbbértékesíti az árut, köteles felhívni a vásárló figyelmét erre a tényre, és aktívan együttműködni a Szállítóval az esetleges visszaszállításban.
Áruvisszaküldés és garancia:
Plan Green Zrt. garanciát vállal az általa forgalmazott termékek minőségére és működésére a jogszabályok által előírt mértékben.
Plan Green Zrt. által kínált termékekre vonatkozóan 3 év garanciát (jótállást) nyújtunk, amely teljes mértékben megfelel a 2013. évi V. törvény (Ptk.), a 19/2014. (IV.29) NGM. rendelet, valamint a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet kötelező előírásainak. Amennyiben a termékhez külön gyártói garanciajegy is mellékelve van, az további garanciális részleteket tartalmazza, amelyeket a gyártói garanciajegy rögzít, ez feltüntetésre kerül a termék adatlapján is.
Az áru átadás-átvételekor a Szállító a terméket mennyiségileg, darabszám szerint adja át a Vevőnek, a Vevő megbízottjának, vagy a gépkocsivezetőnek. Az átadás-átvétel pillanatában rögzített mennyiségi adatok az irányadók az áru mennyiségére vonatkozóan. Ha az átadás-átvétel során nem merülnek fel kifogások az áru mennyiségével, darabszámával vagy csomagolásával kapcsolatban, akkor később ebből eredő igényeket nem lehet érvényesíteni a Szállítóval szemben.
A Vevőnek joga van az áru minőségét is szemrevételezéssel ellenőrizni. Ha bármilyen kifogása van az áru minőségével kapcsolatban, köteles azt az átvételi dokumentumban rögzíteni. Ha ezt elmulasztja, a Szállító nem köteles elfogadni későbbi minőségi kifogásokat. A Szállító javasolja, hogy a Vevő minden esetben végezzen áruvizsgálatot, és ellenőrizze az áru érkezési vagy átadási állapotát.
A vevő a termékek átvételekor köteles azokat azonnal ellenőrizni. Amennyiben a termékek hibásak vagy sérültek, a vevőnek az átvételtől számított 3 munkanapon belül írásban, a e-mail címen értesíteni kell a Plan Green Zrt.-t. Az értesítés tartalmazza a termék pontos megnevezését, a hiba leírását és fényképekkel dokumentálva. A Plan Green Zrt. az értesítést követően elvégzi a szükséges vizsgálatokat, és a hibás vagy sérült termékeket kicseréli vagy visszaveszi a vevőtől.
A panasz közlését az info@pgreen.hu email címre elektronikus levél formájában kell teljesíteni.
A panasznak az alábbiakat kell tartalmaznia:
Probléma észlelésének dátuma: [Dátum]
Panaszkezdeményező neve: [Név]
Lakcíme: [Cím]
Telefonszáma: [Telefonszám]
E-mail címe: [E-mail cím]
Termék/szolgáltatás neve: [Termék/szolgáltatás neve]
Számla/szerződés/ megrendelés száma: [Számla/szerződés száma]
Panasz részletes leírása:
[Itt részletesen fejtse ki a panaszát, és sorolja fel azokat a konkrét tényeket vagy eseményeket, amelyek a panasz alapját képezik.]
Fényképek, egyéb mellékletek:
[bizonyítékok (pl. fényképek, számlák, levelezések), amelyek a panasz alátámasztásához szükségesek, itt sorolja fel őket.]
A vevő által közölt panaszhoz kapcsolódó hamis információk közléséből jogi következmények származhatnak.
Az áruvisszaküldés költségeit a Plan Green Zrt. a hibás vagy sérült termékek esetében viseli.
Minőségi reklamáció: A Szállító által forgalmazott termékekre a hatályos jogszabályok és a viszonteladói szerződésben meghatározott feltételek szerint jótállás érvényesül. Szállító vállalja, hogy a jótállási időn belül, saját belátása alapján, a termék hibáját vagy meghibásodását kijavítja vagy kicseréli. A termék visszaszállításának költségeit a Vevő viseli, és a javítást Szállító saját telephelyén végzi. Az árcsökkentés vagy pénzvisszafizetés útján történő teljesítés nem szerepel a jótállási lehetőségek között. Ha a termék nem javítható, Szállító köteles hasonló vagy legalább azonos műszaki paraméterekkel rendelkező termékkel kicserélni. Az egyező forma és külalak nem garantált.
Szervizeléssel kapcsolatosan az indokolatlan vagy nem gyári hibából fakadó bevizsgálás, kiszállás és javítási díjat a Vevőnek kell megfizetnie a Szállító szerviz óradíj táblázata alapján. Ha a termék hibáját vagy meghibásodását a Vevő vagy megbízottja szakszerűtlenül üzembe helyezte, működtette, szervizelte vagy karbantartotta, akkor Szállító jogosult az összes szervizköltséget a Vevőnek kiszámlázni, az aktuális szerviz árlista alapján.
Szállító nem vállal felelősséget olyan követelésekért, amelyek a termék hibájától vagy meghibásodásától függetlenül keletkezett veszteségekre, üzemi leállásra, egészségkárosodásra vagy más berendezéseken okozott állítólagos vagy valós károkra irányulnak. Amennyiben a felek nem tudnak megegyezni a termék hibájának vagy meghibásodásának okairól, egy független szakértő közreműködik a vitás kérdés eldöntésében, akit a felek közösen választanak ki. A szakértő költségeit a felek egyenlő arányban finanszírozzák, és a költségeket a hibás fél viseli. Ha a termék hibájából adódó környezeti kár kockázata felmerül, a Vevőnek kötelessége azonnal cselekedni a kár minimalizálása érdekében, és értesíteni Szállítót a berendezés telepítője útján.
Szállító nem fogadja el a reklamációt az áru helytelen tárolására, kezelésére vagy a természetes elhasználódásra vonatkozóan. Ha a termék többször használható csomagolásban vagy konténerben érkezik, a Vevőnek díjmentesen vissza kell juttatnia a csomagolóanyagot vagy konténert a Szállító részére az átadás-átvételt követő 5 napon belül. Ha a Vevő nem teljesíti ezt a kötelezettségét, Szállító választhatja, hogy kiszámlázza a csomagolóanyag vagy konténer értékét, vagy bérleti díjat számít fel a Vevőnek a használatukért. Ha a vételárat vagy szállítási díjat késedelmesen fizeti a Vevő, Szállító jogosult az árut elszállítani, anélkül, hogy az állapota sérülne. Ha a Vevő tovább értékesíti a terméket, köteles a vásárlót értesíteni a termékkel kapcsolatos potenciális problémákról és segíteni Szállítót a termék visszavásárlásában.
Az alap jótállás a termékre a törvény által szabályozott idő. A jótállás elsődleges módja, hogy Szállító ingyenesen biztosítja a Vevőnek a hibás alkatrészt. Vevő, amennyiben a fogyasztói szerződés értelmében a vásárló felé lép fel, saját nevében és saját költségén jár el. Egyéb költségeket a Vevő azokra a kedvezményekre hivatkozva fedezi, amelyeket az árkedvezmények és egyéb vásárlási engedmények nyújtanak. Vevőnek, ha tovább értékesíti a terméket, kötelessége a terméket ellátni a hozzá tartozó használati útmutatóval, garanciajeggyel és a garanciális feltételeket tartalmazó dokumentumokkal. Ezek a dokumentumok használhatók az eladó által kiadott dokumentumok helyett, feltéve, hogy azok tartalmazzák a szükséges információkat. Amennyiben Vevő elmulasztja ezen kötelezettségét, Vevőnek a minden, ebből adódó többletköltséget viselnie kell.
A Szállító elvárja, hogy Vevője minden lehetséges erőfeszítést tegyen annak érdekében, hogy a terméket szakszerűen telepítse a végső felhasználó részére. A Szállító által biztosított garancia érvényesítésének feltétele, hogy a telepítést kifejezetten szerelésre feljogosított, a hatályos jogszabályoknak megfelelő képesítéssel és igazolással rendelkező szakember végezze el. A telepítés során kötelező dokumentálni annak megfelelőségét és a folyamatos karbantartást.
A garancia érvényesítéséhez elengedhetetlen a termék szakszerű telepítése, melynek során egy jegyzőkönyv készül, amely rögzíti a telepítés során fontos tényezőket.
Viszonteladó felé a kiterjesztett garanciát csak akkor adja szállító, ha azt vevő (viszonteladó) is változatlan formában tovább adta a fogyasztó (végfelhasználó felé. Vevő, a termék továbbértékesítése esetén köteles terméket használati útmutatójával, garanciajeggyel, és a garanciális feltételek nevű dokumentációval ellátni. Erre a célra használhatja eladó dokumentumai használni, a szükséges adatokkal ellátva. Ezen kötelezettsége elmulasztása esetén vevő köteles minden, ennek következtében előforduló többlet költség viselésére.
Amennyiben felek között külön szerződés jött létre, úgy jelen általános szerződési feltételek a megkötött szerződésben foglalt eltérésekkel alkalmazandók. Amennyiben jelen szerződési feltételek egy, vagy több rendelkezése utóbb érvénytelennek, vagy semmisnek minősülnek, az nem teszi a teljes szerződési feltételt érvénytelenné/semmissé, annak további, érvényes rendelkezései továbbra is alkalmazhatóak és alkalmazandóak. Jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a mindenkor hatályos jogszabályok rendelkezései az irányadóak, különös tekintettel a Ptk. vonatkozó rendelkezéseire. Amennyiben vevő nem kötött viszonteladói szerződést, de Szállítótól vásárol, akkor az ÁSzF szabályozása alkalmazandó jogviszonyukban. Amennyiben kötött szerződést, de az egy adott kérdést nem szabályoz, akkor az ÁSzF a mértékadó.
Vis major
Szállító semmilyen eladó szempontjából felmerülő vis majorból - így különösen: munkabeszüntetések, rendkívüli államigazgatási intézkedések, beszállítói késedelem, időjárási akadályok, természeti katasztrófák stb. - eredő késedelmes szállításért nem vállal felelősséget. Amennyiben a vis majorból származó akadályoztatás 1 hónapnál hosszabb, a feleknek jogában áll a szerződéstől való elállás
A vevő hozzájárul ahhoz, hogy a Plan Green Zrt. a vevő által megadott személyes adatokat az ajánlatok és megrendelések teljesítése érdekében kezelje.
A vevőnek jogában áll bármikor kérni a személyes adatai törlését vagy módosítását.
A jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a magyar jog az irányadó.
A jelen Általános Szerződési Feltételekben foglaltak bármikor módosíthatók a Plan Green Zrt. egyoldalú döntése alapján. Az esetleges módosításokról a vevőt értesíti a Plan Green Zrt.
A felek kötelessége, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket a vevő által leadott rendeléseknél alkalmazzák.
jelen Általános Szerződési Feltételekben foglaltakat a felek egyidejűleg aláírták és elfogadták, és azok a rendelés leadásának napjától hatályosak.
Az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával és a megrendelés, illetve az ajánlat elküldésével a vevő kijelenti, hogy megismerte és elfogadja a feltételeket, és vállalja azok betartását.